marți, 15 martie 2016

Cine sunt eu?

20.06.1997 a fost data în care a avut loc acest Big Bang pe nume Robert în familia Lungu. Al doilea fenomen de genul, deoarece primul îi aparține fratelui meu.
Am făcut această comparatie deoarece nu pot găsi un răspuns clar și concis la această întrebare, doar unul ipotetic, la fel ca și Teoria Big Bang-ului, în ceea ce privește rădăcinile universului.   

Noi înșine suntem și avem propriile noastre universuri, de aceea suntem atât de complicați și neînțeleși, sau cel puțin e o problemă de perspectivă și nu știm să căutăm cu adevărat în noi.
Astfel, fiind un univers în sinea mea, foarte multe elemente au adus la formarea sa și incă duc, deoarece există o continuă expansiune, în cazul acesta, a personalitătii, dar și a corpului ca un tot.

La început eram un băiat micuț, care nu s-ar fi gândit că acea joacă din copilărie se va opri. Din fericire am păstrat de-a lungul timpului această convingere, cu toate că jocul s-a schimbat și entuziasmul s-a mai tocit, acesta continuă.
Anii au trecut și viața m-a modelat, puritatea copilăriei s-a evaporat, dar farmecul ei mă urmăreste în continuare. Deși am reușit să-mi maschez temerile în timp, ele sunt tot acolo. Deci pot spune că am devenit un actor mai bun în timp, dar rolul principal este același. Nu e că și cum aș fugi de mine, dar este o metodă de protecție pe care fiecare individ și-o creează.
Că a mea este mai eficientă sau că unii uită cine sunt, reprezintă felul fiecăruia de a fi. Eu nu m-am pierdut pe mine în nisipurile timpului.

Nu am fost vorbăret și sociabil din totdeauna, insă la un moment dat s-a produs un click și mi-am dorit oarecum să ies din anonimat, cum s-ar zice. Și așa am și făcut, mi-am învins parțial teamă de oameni și pot spune că sunt mândru de această realizare. Lupta mea incă continuă, insă sunt mai pregătit ca oricând acum.
Mă consider norocos că l-am avut pe fratele meu ca pe un exemplu dar și că am avut norocul să trăiesc experiențele potrivite la momentele potrivite și am știut să invăt din ele. Fiind un bun observator, am prins din mers, unde am putut, sesizând greșelile altora și am încercat întotdeauna să mă dezvolt.

Astăzi încerc să devin pe zi ce trece o persoană mai bună, să aflu lucruri noi și să cresc pe toate planurile, căci evolutia este calea către succes.

- Articol scris de mine la 17 ani.
Multe s-au schimbat, multe au ramas la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu